Kako mogu izvršiti kupovinu na vašoj stranici?

Postupak online kupovine se sastoji od 4 jednostavna koraka:

  1. odaberite proizvod
  2. dodajte proizvod u košaricu,
  3. odaberite način dostave
  4. odaberite način plaćanja i potvrdite narudžbu.

 

Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave. Nakon toga narudžbu pripremamo za slanje i ona za nekoliko dana dolazi na željenu adresu.

Koje metode plaćanja prihvaćate?

Prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje kreditnim karticama MasterCard, Visa, Maestro, Visa Premium, Diners
  • Plaćanje pouzećem (samo gotovina)
  • Općom uplatnicom / virmanom / internet bankarstvom
Koliko traje dostava i koliki su troškovi dostave?

Cijena dostave navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja, a iznosi:

  • kućnu adresu 5  €
  • Za narudžbe u vrijednosti iznad 100,00 € cijena dostave je besplatna.

Dostava paketa se vrši putem dostavne službe MBE Đakove

Kako mogu izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda?

Slanjem na adresu Ivano bazeni web d.o.o., Crno 5, 23000 Zadar, Kontakt: [email protected]

Kako mogu promijeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbu?

Ako ste dobili potvrdu putem e-pošte, tada je adresa za dostavu poslana dostavnoj službi. Pričekajte do trenutka kada vas kontaktira dostavna služba, tada možete napraviti izmjenu adrese dostave (npr. adresa dostave na posao).

Kako naručiti bazen?

Proces naručivanja počinje konzultacijom sa našim timom, gdje ćemo razgovarati o vašim željama i potrebama. Nakon prihvaćene ponude, kreiramo projekt i pristupamo izradi bazena uz stalnu konzultaciju sa građevinarima.

Što je sve uključenu u cijenu izrade bazena?

U cijenu izrade bazena uključena je izrada nacrta bazena, postavljane i instaliranje cijevi, sistema za filtraciju i pumpu, postavljane (varenje) bazenske folije po izboru te postavljanje i instaliranje dodatne opreme po izboru.

Koju vrstu usluga kod bazena nudite?

Postavljanje i instaliranje bazenske opreme i bazenske tehnike te postavljanje folije u bazenu.

S druge strane, obavljamo i usluge čišćenja, održavanja i prezimljavanja bazena naših klijenata.

Što od dodatne opreme nudite za bazen?

Od dodatne opreme u ponudi imamo široki spektar atrakcija kao što su:

  • razni slapovi,
  • masažne mlaznice,
  • svjetlosni sistemi,
  • sistemi za grijanje,
  • automatski sistemi za doziranje kemikalija,
  • elektrolize, pametni sistemi za upravljanje bazena,
  • razni prekrivači i tuševi za bazene,
  • roboti...
Nudite li usluge održavanja bazena?

Za naše klijente nudimo uslugu održavanja bazena, čišćenje i puštanje bazena na početku sezone, čišćenje i zatvaranje bazena nakon sezone.

Koja priprema je potrebna za hidromasažnu kadu?
  1. Dodajte FID sklopku i osigurač od 32A ili 40A tip C, u zasebni ili glavni elektro razdjelni ormar
  2. Do pozicije kade i predviđenog prekidača provedite 3-žilni fleksibilni kabel od 6,0 mm2.
  3. Predviđeni prekidač treba biti otprilike 2-5m udaljen od pozicije kade. Osigurajte uzemljenje (ako je potrebno).
  4. Na predviđeni prekidač mora biti spojen još jedan 3-žilni fleksibilni kabel od 6,0 mm2 s viškom dužine od 5m za spajanje na hidromasažnu kadu ili swim spa bazen.

Naša preporuka je uvijek - spajanje na zasebnu FID sklopku i osigurač, kako biste izbjegli buduće probleme.

Kako pripremiti mjesto gdje će doći hidromasažna kada?

Mjesto mora imati struju i vodu u blizini, te morate voditi računa da će Vam trebati i mjesto za ispuštanje vode iz hidromasažne kade.

Što se tiče podloge ona mora biti ravna, na Vama je hoće li se raditi o vrtu, terasi, ili krovnoj terasi.

Sve što trebam znati o dostavi i montaži hidromasažne kade?

U cijenu hidromasažne kade uključena je montaža, što znači da će naše stručno osoblje pustit u rad kadu. Cijena dostave je besplatna samo na području grada Zadra. Troškove dizalice (kran) snosi kupac.

Je li potreban stalan priključak vode za hidromasažnu kadu?

Ne, hidromasažne kade ne zahtijevaju stalni priključak vode. Jednostavno se pune standardnim vrtnim crijevom.

Mogu li naručiti rezervne dijelove nakon kupnje hidromasažne kade?

Da. Preko nas se mogu naručiti svi rezervni dijelovi, te filteri za hidromasažne kade iz našeg asortimana.

Imate li servis za hidromasažne kade?

Da. Ukoliko kupite od nas hidromasažnu kadu od nas imate podršku (servis) bilo da se radi o kvaru ili da trebate naručiti rezervni dio.

Niste pronašli odgovor?

Kontaktirajte nas na +385 99 333 4023 ili [email protected]

Automatizirani robotski čistači su vrlo efikasni u uklanjanju prljavštine, algi i ostataka sa dna i zidova bazena, što pomaže u održavanju bolje kvalitete vode.

Redovitim korištenjem sredstva za pranje filtera, produžujete mu vijek trajanja te na taj način produžujete i vijek hidromasažnoj kadi.

Balansiranje pH vode ključno je za održavanje čistoće bazena i sprječavanje korozije opreme.

<
>